תיקון iMac

תיקון iMac

תיקון iMac

 

Apple iMac המון אנשים בכל רחבי העולם עובדים כיום עם iMac למטרות עבודה כמו עריכת וידאו, גרפקיה, מולטימדיה אבטחת מידע, סטארט אפים וכו '. זה רק מרמז שהאיימק זה מכשיר שמוערך על ידי רבים במיוחד בגלל היתרונות והתכונות השונות בעלות הערך מוסף שהוא מציע. עם זאת, ממש כמו כל מחשב ו/או גאדג'ט אחר, ה- iMac מתקלקל עם הזמן.

התיקון יכולים להיגרם מכמה סוגים של נסיבות הכוללות לדוגמא נזקי נוזלים או בין הבעיות השכיחות ביותר שתמצאו אנשים שמתמודדים עם iMac הוא מסך שבור או זכוכית קדמית. אין שום דבר גרוע יותר מלראות מסך iMac הרוס או שבור, בהתחשב בכך שהוא לא רק משאיר אותו במצב ממש גרוע באם ברצונכם להמשיך לעבוד עמו, במצב כזה, תידרש כמובן שירותי החלפת מסך iMac.

 

 כאן ב- Maclab.co.il אנו מומחים בתיקון כל סוגי ה- iMac  של Apple. שירותי התיקון של ה iMac שאנו מספקים כמו גם פתרונות שדרוג למחשב האיימק שלך. לא משנה אם אתה עובד עם Apple iMac שלך בעסק, או בבית, צוות הטכנאים שלנו המומחים בתיקון איימקים ישמח לתקן את כל הבעיות שיש לך עם ה- iMac 21 אינץ 'או ה- iMac של 27 אינץ'. שירותים מגוונים החל מכשל בלוח האם, בעיות בהפעלה, שדרוגים מכל הסוגים (כונן קשיח, כרטיס מסך, כרטיס שמע, זיכרון RAM וכו '), מסך אפור של מוות, וכן מגוון שיטות מיטוב כדי לשמור על ביצועיכם במלוא המהירות . בנוסף אנו מספקים שחזור נתונים בכונן הקשיח ותיקון כונן קשיח, כדי לשחזר את המידע החשוב שלך, המורכב מאודיו, קטעי וידאו,

 

חלק מבעיות ה- iMac של Apple שאנו עוסקים בהן כוללות -

iMac לא פועל: - בדרך כלל כאשר מתקשים להפעיל את ה- iMac של Apple כדי שתוכל להשתמש בו, זה יהיה קשור לאחד משני דברים - או שהתצוגה תקולה כששולחן העבודה עלה ופועל, או שיש סוג מסוים של סוגיה הקשורה בחשמל כגון ספק הכוח שמונעת עבודה סדירה עם האיימק.

 

תצוגת iMac ללא תמונה או צבע: - ה- iMac יפעל גם כשאין תצוגה, תמונה או צבע כאשר שומעים את צליל ההדלקה של האיימק באתחול ואת רעשי המאוורר ופעילות הכונן הקשיח.

 

סוגיות קירור: - בין התסמינים הראשונים הקשורים לעיתים קרובות למאוורר קירור כושל הוא ללא ספק שהאיימק שפועל הוא חם או מתחמם יתר על המידה. אם אתה רואה שהאיימק פועל בטמפרטורות גבוהות מהרגיל זה עשוי להיות סימן שהמאוורר אינו פועל כראוי.

 

iMac נכבה באופן אקראי במהלך השימוש: - או ספק כוח תקול או התחממות יתר בגלל מאוורר לא תקין שעלול לגרום לכיבוי של iMac באופן אקראי במהלך השימוש. במידה ומדובר בספק הכוח שתקול במצב כזה הספק עלול לגרום לנזק ל- iMac וחובה להיות מוחלף מייד.

 

בעיות התחממות יתר של iMac: - כשיש לך iMac וגם אתה חווה שולחן עבודה מחמם יתר על המידה כדי להתחיל לדאוג בקשר לזה, אתה לא לבד. התחממות יתר היא בעיה נפוצה מאוד, במיוחד עבור iMacs מבוסס אלומיניום מבוסס אינטל. ישנן מגוון אפשרויות לבחון את הבעיה.

 

שבור iMac מסך: מסך iMac יכול להיות שבור בגלל התקלות או חוסר הרשלנות.

 

iMac עם סימן שאלה מהבהב: - תיקיה זו המשתמשת בסמל סימן השאלה מרמזת כי iMac לא מצליחים למצוא את ספריית האתחול. פירוש הדבר שהוא לא יכול להשיג את הכונן הקשיח או אפילו נתוני מערכת ההפעלה של הכונן הקשיח פגומים איכשהו.

 

מסך אפור או מעומעם: - זה לא תמיד מסך אפור או עמום, מוזר ככל שנשמע. נושא המסך האפור או האפלולי של iMac יתבטא גם כמסך שחור; למעשה, מסך כהה עד שאתה עלול לטעות בתצוגה כמכובה.

 

Apple iMac לא יכבה: - כאשר ה- iMac של Apple עדיין לא ייכבה, ייתכן שתצטרך לאלץ אותו לכבות. לחץ לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה ב- iMac משלך, עד שהמסך השחור וגם נורית ההפעלה נכבה.

 

iMac פועל לאט: - ישנן כמה סיבות לכך שאולי ה- iMac שלך פועל לאט. בעיקרון זה יכול להיות דיסק קשיח מכני עייף, או אולי הכונן הקשיח כמעט מלא, בגדול מי שעובד עם דיסק מכני מומלץ בחום לשדרג לכונן SSD

 

Bluetooth לא עובד: - ב- iMac של Apple, עבור אל הגדרות Bluetooth וודא ש- Bluetooth פועל. אם אינך יכול להפעיל את iMac Bluetooth או אחרת אתה יכול לראות ציוד מסתובב, הפעל מחדש את iMac שלך. נתק את אביזר ה- Bluetooth, שחזר אותו במצב גילוי ואז התאם וחבר אותו שוב.

 

Wi-Fi iMac איטי או שאינו עובד: - הפעל מחדש את ה- iMac יחד עם הנתב. כשאתה עדיין לא מצליח לחבר iMac או מכשיר אחר, הפעל אותו מחדש. פעילות זו נשמעת בסיסית, עם זאת, הנתב שלך, מתאם ה- iMac Wi-Fi שלך, או אולי מערכת ההפעלה שלך תהיה בעיה ביישום תוכנה שאתחל אתחול קל.

 

כשל במעבד גרפי iMac: - קיימת בעיה רגילה בסגנון iMac אחד. בגלל החלל הפנימי המחשב מופעל או אפילו מסך המציג פסים או עמודים אנכיים. אילוצים, המון iMac מפתחים בעיית שבבים גרפיים מחממים יתר על המידה, שמביאה למסך שחור / כחול / אפור כאשר Apple iMac פועל.

 

סוגיות בלוח האם: - גורמים ללוח האם נכשל, כמו ברוב רכיבי ה- iMac, האשם האופייני ביותר כאשר לוח האם נכשל הוא חום. הסיבה השכיחה האחרונה לכשל בלוח האם היא נזק פיזי. זה באמת בצורה של נזק למים או השפעה פיזית ממשית.

 

iMac שגיאות בכונן הקשיח: - בעיה זו נגרמת על ידי הרבה קבצי זבל בכונן ההפעלה. אחרי כל ה- iMac במשך זמן רב, תוכלו לשמור תמונות, סרטונים, מסמכים ויישומים רבים לדיסק.

 

נושא נזקי נוזלים: - נזק נוזלי הוא הבעיה הנפוצה ביותר בשולחן העבודה של iMac. זה יכול להתרחש על ידי בירה, מים, מיץ, קפה וכו '.

 

יציאת USB של iMac לא עובדת: - השתמש במנהל ההתקנים כדי לסרוק שינויים בחומרה. מיד לאחר סריקת iMac שלך אחר שינויים בחומרה, היא עשויה לזהות את גאדג'ט ה- USB המחובר לחריץ ה- USB כדי להיות מסוגל לעשות שימוש בגאדג'ט.

 

iMac מסך לבן עם קווים אנכיים שחורים: - מסך iMac לבן של Apple עם קו אנכי שחור יכול להיות בעיה של כשל במעבד גרפי או בלוח האם של האיימק.

 

השירותים שלנו עבור Apple iMac -

iMac Wi-Fi Repair Apple

שירות שחזור נתונים iMac

החלפת כרטיס מסך iMac

החלפת מסך iMac של Apple

החלפת זכוכית קדמית של iMac

תיקון iMac נזקים / נזקי מים

תיקון והחלפת רמקולים של iMac של Apple

iMac HDD שדרוג, תיקון והחלפה

מאוורר קירור Apple iMac ניקוי והחלפה

שירות התקנת מערכת ההפעלה iMac

תיקון והחלפת לוח iMac של Apple iMac

שירות שדרוג והחלפת iMac RAM

תיקון והחלפת כרטיסים גרפיים של iMac של אפל

תיקון והחלפת לוח מהפך iMac

תיקון והחלפת ספקי כוח iMac של Apple

נכתב בתאריך 30/12/2019 ע"י שלומי 3619

בלוג קטגוריות

ארכיון מאמרים